Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Úkolem marketingu :

Dodat na trh to zboží, které spotřebitel skutečně potřebuje


- Základní ekonomická příčina marketingu :

Krizové situace projevující se relativně nadvýrobou - začátek 20. století v USA koupěschopná poptávka nižší než možnosti výroby.Marketing zaznamenává rychlý rozvoj po 2. světové válce zejména v Japonsku a západní Evropě.


- Marketingové činnosti :

1) Průzkum trhu

2) Ovlivňování trhu


- Průzkum trhu :

Jeho cílem je zjistit o jaký typ trhu jde, na jaký segment zákazníků se zaměřit, jaký výrobek se žádá, v jaké barvě, kvalitě, tvaru, ceně, balení apod...Do jaké míry se na danném trhu a jeho potřebách podílí konkurence a co chybí.

Žádné komentáře:

Okomentovat