1) Kvantitativní hledisko : Např. množství majetku, množství práce
2) Kvalitativní hledisko : Např. kvalifikace, technické vybavení, technická úroveň
Na těchto hlediscích závisí výkon podniku, ( množství vyrobených výrobků, efektivnost práce, produktivita práce, kvalita produkce, množství poskytovaných služeb, kvalita služeb, kvalita výrobků ).
- Zjišťování hospodářského výsledku :
- Hospodářský výsledek : Je výsledek hospodaření podniku, vykazuje se na účtu zisku a ztrát, rozdíl mezi výnosy a náklady.
1) Zisk
2) Ztráta
3) Rovnovážný stav
- Členění : Provozní hospodářský výsledek
Finanční hospodářský výsledek
Mimořádný hospodářský výsledek
- Charakteristika okolí podniku :
1) Podnik je otevřený systém
2) Podnik se řídí marketingem
3) Podnik se řídí trhem
Působení podniku mimo a vně = Okolí podniku
PODNIK
PODNIK působí na OKOLÍ
OKOLÍ
OKOLÍ působí na PODNIK
Článek podporuje:
lisovna, vstřikování plastů , plastové reklamní předměty
Žádné komentáře:
Okomentovat