Téma :
Úvěrování podniku
- Úvěrování podniku :
Každý podnik, než zahájí svou činnost musí nejprve zpracovat podnikatelský záměr a další marketingové činnosti , jako je průzkum trhu, apod.Pomocí marketingových činností zjistíme zda má vůbec smysl na trh vstupovat s naším výrobkem nebo službou, co vše budeme potřebovat, kolik pracovníků a zda-li bude stačit na zahájení provozu podnikání.Záleží tedy na výsledcích marketingových činností, zda se podnik rozhodne pro poskytnutí úvěru od banky, či shledá, že jeho kapitál je postačující.Kapitál v podniku dělíme na vlastní a cizí, ten se dále dělí na krátkodobý a dlouhodobý.
- Kapitál podniku :
- Vlastní kapitál :
1) Základní jmění
2) Rezervní fond
3) Nerozdělený zisk
- Cizí kapitál :
1) Krátkodobý :
- Bankovní úvěry
- Krátkodobé bankovní úvěry
- Závazky podniku
Článek podporuje:
lisovna, vstřikování plastů, plastové žetony
Žádné komentáře:
Okomentovat