Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Koncepce :

1) Výrobní :

Výrobce využívá toho, že spotřebitelé dobře znají jeho i konkurenční výrobky a snaží se o dosažení nižších cen v porovnání s konkurencí.Tato koncepce se orientuje zvláště na výrobu


2) Výrobková :

Výrobce se snaží za stejnou cenu nabídnout víc nežli konkurence.Je kladena velká pozornost technickému rozvoji a inovaci výrobků.Vychází z toho, že hlavním cílem spotřebitelů je zakoupit co nekvalitnější výrobek


3) Prodejní :

Výrobci si v důsledku neustálého růstu produkce, ale i sílící konkurence na trhu, začínají uvědomovat, že by si měli spotřebitelé oslovit a zároveň přesvědčit o tom, aby si zakoupili právě jejich výrobky.


4) Marketingová :

Objevuje se poprvé po druhé světové válce se uplatňuje dodněs.Tato koncepce vychází z přesvědčení, že svých cílů může podnik dosáhnout jen tehdy, pozná - li potřeby a přání zákazníků a ty pak dokáže uspokojit účinněji ( efektivněji ) a lépe než konkurence.



5) Humánní :

Je významná tím, že se snaží o to, aby podniky plnily své cle uspokojováním jen těch potřeb, které nejsou v rozporu se zájmy veřejnými.

Žádné komentáře:

Okomentovat