- Nízká počáteční cena
- Získání tržního podílu, někdy odstraní konkurenci
- V souvislosti s větším odbytem snižuje náklady na jednotku
- Cíl : Rychle proniknout na trh
- Slevy ceny :
1) Srážka při platbě : Jestliže odběratel zaplatí dodávku dříve
2) Kvantitativní srážka : Předem známé snížení ceny při nákupu většího množství zboží
3) Sezónní srážka : Pravidelným zákazníkům při prodeji určitého druhu zboží
5) prodej na protiúčet : Zákazník je zvýhodněn, pokud při nákupu nového výrobku nabídne prodejci výrobek starý ( př. ojetý automobil, televizor )
- Místo, distribuce - Odbyt :
1) Smyslem je přemístit výrobek od místa do místa, kde si jej zákazník koupí
2) Představuje souhrn činností spojených s prodejem výkonů podniku
- Dva základní okruhy činností : Skladování výrobků
Zajišťování prodeje výrobků
Žádné komentáře:
Okomentovat