Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Strategie podnikání :

- Nízká počáteční cena

- Získání tržního podílu, někdy odstraní konkurenci

- V souvislosti s větším odbytem snižuje náklady na jednotku

- Cíl : Rychle proniknout na trh


- Slevy ceny :

1) Srážka při platbě : Jestliže odběratel zaplatí dodávku dříve

2) Kvantitativní srážka : Předem známé snížení ceny při nákupu většího množství zboží

3) Sezónní srážka : Pravidelným zákazníkům při prodeji určitého druhu zboží

5) prodej na protiúčet : Zákazník je zvýhodněn, pokud při nákupu nového výrobku nabídne prodejci výrobek starý ( př. ojetý automobil, televizor )


- Místo, distribuce - Odbyt :

1) Smyslem je přemístit výrobek od místa do místa, kde si jej zákazník koupí

2) Představuje souhrn činností spojených s prodejem výkonů podniku

- Dva základní okruhy činností : Skladování výrobků

Zajišťování prodeje výrobků

Žádné komentáře:

Okomentovat