Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Úzce specializované prodejny – úzký a hluboký sortiment, specializované služby, vysoké ceny, vysoké nároky na kvalifikaci, odbornost personálu, design

Strategie jakosti sleduje 2 cíle:

1) splnit na co nejvyšší úrovni přání zákazníka kvalita v závislosti

· dnes se na vyspělých trzích střídávají v konkrétním boji výrobky obdobné užitečnosti v obdobných cenových relacích

· snaha uspět =>takové koncepce, které dovedou splnit zákazníkovi i jeho dosud nevyslovená přání => již nejde o to, aby výrobek splnil očekávání spotřebitele, ale aby jej předčil

· zvyšování jakosti není proces uzavřený (výrobce, který dnes podlehne uspokojení z momentálního úspěchu a nebude dále hledat cesty dalšího zlepšení jakosti, nepřežije budoucnost – dle názoru odborníků)


1. KOMPLEXNÍ POJETÍ JAKOSTI

· K problematice jakosti přistupovat komplexně a to ve všech fázích výrobků

· Jakost se musí řídit ve fázi vědy, výzkumu, vývoj, výroba, užití, likvidace

· Dnes patří i problematika životního prostředí k problematice jakosti

Žádné komentáře:

Okomentovat