Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Práce v modelu TQM

Jak organizace sděluje a zavádí své strategie a plány

- prezentuje svou strategii a plány všem pracovníkům

- zabezpečuje, aby všichni pracovníci pochopili strategii a plány na úrovni činností, které se jich týkají

Jak organizace využitá celkový potenciál lidských zdrojů

- jak získává pracovníky a rozvíjí jejich schopnosti pro dosažení potřeb

- jak vytváří plány osobního rozvoje pracovníků (nábor, výcvik...)

Jakých výsledků organizace dosahuje ve vztahu ke spokojenosti vlastních pracovníků

- pouze pokud budou zaměstnanci v podniku spokojeni, mít vztah k práci...

- podnik má proto vyhodnocovat úroveň spokojenosti každého


Výsledky vnímání organizace z pohledu pracovníka v oblastech:

- pracovní prostředí

- komunikace

- možnosti postupu

- management

- hodnocení

- uznávání

- výcvik

- pracovní podmínky


Audit lidských zdrojů

- Styl vedení

- Komunikace

- Vztahy s kolegy

- Osobní rozvoj

- Spokojenost s prací

- Plat

- Zaměstnanecké výhody

- Jistota zaměstnání

- Pracovní prostředí

- Pracovní doba

Žádné komentáře:

Okomentovat