Jak organizace sděluje a zavádí své strategie a plány
- prezentuje svou strategii a plány všem pracovníkům
- zabezpečuje, aby všichni pracovníci pochopili strategii a plány na úrovni činností, které se jich týkají
Jak organizace využitá celkový potenciál lidských zdrojů
- jak získává pracovníky a rozvíjí jejich schopnosti pro dosažení potřeb
- jak vytváří plány osobního rozvoje pracovníků (nábor, výcvik...)
Jakých výsledků organizace dosahuje ve vztahu ke spokojenosti vlastních pracovníků
- pouze pokud budou zaměstnanci v podniku spokojeni, mít vztah k práci...
- podnik má proto vyhodnocovat úroveň spokojenosti každého
Výsledky vnímání organizace z pohledu pracovníka v oblastech:
- pracovní prostředí
- komunikace
- možnosti postupu
- management
- hodnocení
- uznávání
- výcvik
- pracovní podmínky
Audit lidských zdrojů
- Styl vedení
- Komunikace
- Vztahy s kolegy
- Osobní rozvoj
- Spokojenost s prací
- Plat
- Zaměstnanecké výhody
- Jistota zaměstnání
- Pracovní prostředí
- Pracovní doba
Žádné komentáře:
Okomentovat