Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Individuální rozhovor umožňuje

- informovat a vzdělávat pracovníky

- stanovit přesné cíle, odchylky ze splnění cílů

- nalézt podmínky pro zlepšení výkonů, výsledků


Principy řízení individuálního rozhovoru:

- definovat jasná pravidla a kritéria, úkoly pracovního místa a jejich zveřejnění

- rozhovor vede přímý nadřízený s hodnoceným

- připravit podklady pro hodnocení - staré úkoly, jejich plnění či neplnění, vysvětlení příčin

- sepsat závěry - podepsané oběma

- zobecnit postup pro celý kolektiv

- počítat s možností odvolání hodnoceného k vyšším nadřízeným

- vytvořit vazby mezi hodnocením mimořádných výsledků a mzdovým oceněním

- vést minimálně jednou za rok

- rozlišovat mezi rozhovory hodnotícími, zaměřenými na odměňování a běžnými


Význam hodnocení

- možnost povýšení

- zvýšení mzdy

- zlepšení vztahů s organizací

- zlepšení vztahů se zákazníky


TIM - časový management - lze sledovat využití času práce, vytvoření vazeb mezi úkoly, pracovními místy, termíny, postupy, kontrolou

Žádné komentáře:

Okomentovat