- vypracovává vláda jako součást Národního programu přípravy ČR na vstup do EU, schválen 31/5 2000
Cíle:
- chránit bezpečnost života, zdraví a ekonomické zájmy občanů, přispívat k ochraně vnitřního trhu před nekalým jednáním
- rozvíjet činnosti nevládních spotřebních organizací
- zlepšovat informovanost
- přispět k dosažení kompatibility trhu ČR s vnitřním trhem EU
- podílet se na vytváření důvěry v elektronický trh
- uplatňovat zásady v souladu s ochranou životního prostředí
Dnes - 28 spotřebitelských center
2000 založen Spotřebitelský poradní výbor - poradní orgán vlády, pro dialog mezi vládou a nezávislými spotřebitelskými organizacemi
- pro zvyšování spotřebitelského uvědomění je důležitá role komerčních sdělovacích prostředků
Magazín Test - nejlepší spotřebitelská magazín ve střední a východní Evropě.
Žádné komentáře:
Okomentovat