Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

1. KONCEPCE SPOTŘEBITELSKÉ POLITIKY ČR NA ROK 2001 - 2005

- vypracovává vláda jako součást Národního programu přípravy ČR na vstup do EU, schválen 31/5 2000


Cíle:

- chránit bezpečnost života, zdraví a ekonomické zájmy občanů, přispívat k ochraně vnitřního trhu před nekalým jednáním

- rozvíjet činnosti nevládních spotřebních organizací

- zlepšovat informovanost

- přispět k dosažení kompatibility trhu ČR s vnitřním trhem EU

- podílet se na vytváření důvěry v elektronický trh

- uplatňovat zásady v souladu s ochranou životního prostředí


Dnes - 28 spotřebitelských center

2000 založen Spotřebitelský poradní výbor - poradní orgán vlády, pro dialog mezi vládou a nezávislými spotřebitelskými organizacemi

- pro zvyšování spotřebitelského uvědomění je důležitá role komerčních sdělovacích prostředků


Magazín Test - nejlepší spotřebitelská magazín ve střední a východní Evropě.

Žádné komentáře:

Okomentovat