· Pravidla evropské obchodní společnosti sjednocují fungování obchodní společnosti po celé EU dle jednotného souboru pravidel - dohoda Rady o stanovách Evropské obchodní společnosti
· Směrnice o zapojení zaměstnanců - informovanost pracovníků o hlavních událostech ve firmě
· Platnost - předpoklad od r. 2004
Globalizace - spotřebitel
· Globální nabídka vede ze strany zákazníků k náročnějším požadavkům na produkt a komplexnímu řešení jejich problému
· Problematika orientace na zákazníka - tvorba samostatné oblasti managementu (informační systémy na podporu vztahů k zákazníkům - CRM - customer relationship management)
1. PROGNÓZA SPOTŘEBNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL EVROPSKÉHO REGIONU
1. SKUPINA
s největšími spotřebními výdaji: Skandinávie , Anglie (bez Skotska), Německo, Belgie, Lucembursko, NL, Švýcarsko, S a Z Francie
2. SKUPINA
S Portugalsko, Španělsko, J Francie, S Itálie
3. SKUPINA
J Evropa, J Portugalsko, J Španělsko, J Itálie, Řecko
4. SKUPINA
Polsko, česko, Slovensko, V Německo
Ý Obecné charakteristiky Eurospotřebitele v oblasti stravovacích, nákupních zvyklostí (dle Agentury AC Nielsen - výzkumná studie)
Globalizace v obchodě - proces objektivně řízený zákazníkem
- 3 úrovně dopadů globalizace : zákazník, obchod, výroba
Pražská, Jindra: Obchodní podnikání, retail management
Žádné komentáře:
Okomentovat