Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

1. ECR (EFEKTIVNÍ SPOTŘEBITELSKÁ ODEZVA, EFFICIENT CONSUMER RESPONSE)

Cílem strategie ECR je maximalizace užitné hodnoty, jakosti zboží, optimalizace nabídky zb. A minimalizace nákladů


Základní pilíře systému

o Efektivní zásobování

o Efektivní sortiment

o Efektivní podpora prodeje

o Efektivní uvádění nových produktů na trh


Podstata ECR
ECR je založeno na principech

Akceptace posílení úlohy spotřebitele
Obchodník se stává partnerem zákazníka za účelem oboustranného prospěchu

Podstata ECR spočívá v tom, že dodavatel je pověřen zásobováním obchodu s cílem optimalizovat náklady obchodníka, pro splnění tohoto úkolu sdílí aktuální informace o stavu zásob s využíváním patřičné informační technologie
ECR aktivity jsou objektivně vynucenou reakcí na nedostatky v efektivitě řízení zásob a marketingových aktivit a rychle se rozšiřují v celém světě.
Dle dosavadních zkušeností jsou přínosy zavedení ECK pozitivní a vyčislitelné, znamenají významnou konkurenční výhodu.
V podmínkách českých firem je zavádění ECK součástí marketingové transformace podniků spojené s transformací managementu

Žádné komentáře:

Okomentovat