Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Význam toho, co říkáme, pro emociální ovlivňování zákazníka (podle Alberta Mehrabiana)

7%
Textové

38%
Vokální

55%
Faciální

Značná

Slabá
Špatná
Úroveň technického zvládnutí průměrným prodejcem

Dlouhodobá paměť
S
V
S + V
S + V + D
S + V + D + P
20%
30%

45%

65%

80%

Co údaje znamenají?
1. Zaměstnáš-li jen sluch posluchače, trvale si odnesou jen 20%.
2. Jestliže to uvidí (video), bude to o 10% lepší.
3. Spojíš-li obě, zapamatují si téměř polovinu.
4. Vedle sluchu a zraku jim umožníš to s tebou i prodiskutovat – 65%.
5. A nejvíce si odnesou, když zapojíš sluch i zrak, když je necháš věc projednat – a ještě jim k tomu dáš možnost, aby si to prakticky vyzkoušeli sami.

Žádné komentáře:

Okomentovat