Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

výběr strategie firmy:

strategie pro dominantní instituce – výborné postavení na trhu; měla by svou pozici udržet nebo zdokonalovat využitím toho, čeho dosáhla
udržování ofenzivní strategie – inst. nemá zájem být vůdčí, chce ale dál zlepšovat výkonnost; chce být známa jako zdroj nových produktů a služeb; snaží se těžit ze slabých stránek konkurentů
konfrontační strategie – moninantní inst. by měla reagovat na zájem o klienta velkými propagačními kampaněmi; nezbytné následovat nebo předčit snížení cen na trhu; neutralizovat prospěch konkurence a slabším institucím vzít odvahu k použití stejné strategie
udržovací strategie – nesmí si dovolit ústup z trhu (ani v objemu ani v podílu na trhu); musí investovat do lidských technolog. zdrojů k udržení konkurenční síly, výkonnosti a flexibility
strategie hromadění výnosů – jen pro málo institucí; lze ji využít díky silným stránkám inst. a pomocí hnací síly výnos/zisk

Žádné komentáře:

Okomentovat