Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

identifikace hnací síly:

táhne instituci kupředu, součást strategického plánování, klíčový vliv na rozhodnutí ohledně produktů nebo trhů
typy hnací síly:
produkty – inst. profiluje pomocí nabízených produktů; zdroje a schopnosti soustřeďuje na jejich zdokonalení, pokračuje ve výrobě podobných produktů
trhy – usiluje o poskytování okruhu široké škály produktů klientům na trhu své působnosti
technologie – vyrábí jen proukty, které zhodnocují její tech. vybavení a dovednosti
produkční schopnost – využívá dosavadních dovedností a vybavenosti v produkci produktů
metoda prodeje – zdroje, schopnosti a produkty se soustřeďují na metody prodeje
metoda distribuce – prostřednictvím vybudovaných distribuč. kanálů určuje produkty a klienty
přírodní zdroje – rozvíjí produkty a trhy využíváním přír. zdrojů
velikost (růst) – požadavek stát se většími nebo menšími, jsou přiváděny k novým produktům a trhům
výnos (zisk) – poháněny fin. výsledky, požadavek na úroveň výnosu

vymezení hnací síly – klíčovým prvkem rozhodování, určuje výběr optimálních strategií

Žádné komentáře:

Okomentovat