Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

vznik informační dálnice:

významný záměr v oblasti komunikační infrastruktury, vyhlášen jako součást programu pro 1. funkční období B. Clintona. jde o snahu poskytovatelů zařízení a služeb vyvinout taková zařízení a přenosové cesty, finančně přijatelnými pro většinu domácností. Propojuje vedle univerzit a podniků i statní instituce, muzea, knihovny a především domácnosti. Jednotlivé subjekty určují, zda jejich informační fondy jsou k dispozici komukoli, nebo pouze určené množině uživatelů, a zda jsou získané informace zdarma či za poplatek. Ze svého domova, zaměstnání nebo veřejně dostupných stanic se uživatel může spojit s vydavatelem novin, knihovnou, videopůjčovnou, obchodním domem, realitní kanceláří, lékařem, posílat zprávy do inboxu.

Elektronický obchod – nákup zboží pomocí Internetu na webových stránkách, výhodou – přímý přístup k milionům potenciálních zákazníků, přímý přístup k informacím dodavatelů, snižuje náklady obchodu a náklady na proniknutí na nová teritoria, vyžaduje minimální kapitálové investice a umožní jejich vysokou rentabilitu, nepřetržitá odezva na objednávky.

Žádné komentáře:

Okomentovat