Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

40. ÚLOHA MARKETINGOVÉHO MIXU V ŘÍZENÍ FIRMY

Vazby marketingové koncepce na celkovou strategii firmy

Poté co jsme stanovili cíle, provedly vnější a vnitřní analýzu, prozkoumali trh a zvolili cílový trh, definovali strategii pokud jde o produkty a trh, definovali marketingový plán a pochopili význam a chování klienta, nastal čas vyrábět produkty/služby a dát je na trh.
Proměnné marketingového mixu objevují způsoby úspěšného umístění produktu na trhu, s určitou propagací, a distribucí což se mění podle charakteristik produktu či služby.
Podnik má výrobky, poskytuje služby – potřebuje stanovit cenu a podpořit prodej (reklama, prodejci, veřejné mínění, přímé zásilky, telemarketing…) – potřebuje distribuční kanály pro cílové zákazníky.

Žádné komentáře:

Okomentovat