Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

ZPŮSOB PRODEJE NA ZAHRANIČNÍM TRHU

ð VLASTNÍ PRODEJ (předpoklad odborné zkušenosti)

ð VYUŽITÍ SLUŽEB specializované vývozní organizace (pokud není přímý kontakt)

ð ZALOŽENÍ VLASTNÍ VÝROBNÍ FIRMY v zahraničí

ð JOINT VENTURE (společné podnikání) tzn. založení samostatného podniku se zahraniční účastí.


PROPAGACE

Na zahraničním trhu je nejlepší svěřit propagaci zahraniční propagační agentuře, která zná místní podmínky.


UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY


Je nutné získat informace o zákazníkovi (platební morálku, možnost získat úvěr, pověst) è BONITA ZÁKAZNÍKA

Tyto informace se získávají prostřednictvím banky nebo informačních kanceláří v zahraničí.


NABÍDKA

Je nutno dbát jak na obsahovou i na formální stránku. Působí jako přímý propagační prostředek (katalog, prospekt, vzorek).

Žádné komentáře:

Okomentovat