Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

2. Sledování podle faktorů úspěchu

– firma se má zaměřit na faktory podniku, které vedou k úspěchu:
- Prodej a marketing
- Uspokojování potřeb zaměstnanců firmy
- Znát slabé stránky podniku
- Neustále sledovat příležitosti vnějšího prostředí
- Finanční situace podniku


Jedním z nástrojů ke zjištění situace vnějšího a vnitřního prostředí organizace je tzv. SWOT analýza (zkráceně z prvních písmen Strenghs – silné stránky, Weaknesses – slabé stránky, Opportunities – příležitosti, Threats – hrozby).

3. ZÁKLADNÍ MIKROEKONOMICKÉ POJMY

3.1. ZÁKLADNÍ MIKROEKONOMICKÉ POJMY

Nabídka - souhrn všech zamyšlených prodejů, se kterými výrobci přicházejí na trh, nazýváme agregátní nabídkou.
Agregátní nabídka je určená objemem výroby všech výrobců a cenami, za které chtějí své výrobky prodat.
Individuální nabídkou rozumíme nabídku jednoho výrobce. Ta je určena objemem výroby tohoto výrobce a cenami jeho výrobků.
Tržní (dílčí) nabídka je nabídka jediného výrobku od různých výrobců. Je to nabídka na trhu jednoho výrobku.

Žádné komentáře:

Okomentovat