Různé formy reklamy jsou různě nákladné – nejdražší jsou reklamní spoty v televizi – cena výroby 1 klipu o délce 30 vteřin a jeho
vysílání v zajímavém čase (aby měla reklama smysl, musí se vysílat nejméně 10x) se pohybuje v řádech milionů Kč, nejlevnější
(v řádu stovek Kč, při opakované reklamě max. v řádech tisíců Kč) je reklama v regionálním tisku (tedy tisku s místní
působností) při volbě optimální varianty reklamy je nutné zvážit:
- pro koho je výrobek určen (tržní segment)
- naše finanční možnosti
c) Prodejní personál
Výhoda: schopný prodejní personál je nejlepší formou tzv. osobní propagace – jde o nejintenzivnější působení na zákazníka
s největší pravděpodobností úspěchu.
Nevýhoda: lze působit jen na velmi omezený okruh zákazníků – na ty, kteří přijdou do obchodu nebo na ty, které navštíví
obchodní cestující nebo dealer.
Žádné komentáře:
Okomentovat