Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

eBanka

3.1.1 eBanka
eBanka jako jediná v České republice nabízí plnou šíři služeb přímého bankovnictví. Komunikace mezi klientem a bankou je možná za použití všech moderních komunikačních kanálů – se svými penězi jste v kontaktu prostřednictvím telefonu (klasického i mobilního GSM), faxu, počítače připojeného k internetu, klasická komunikace (pobočka, pošta, bankomat) zůstává navíc stále v platnosti.
eBanka nabízí dva komplexní produkty – Osobní a Firemní účet – jejichž založení je základem pro používání standardních bankovních služeb i služeb nových, založených na využívání vyspělých technologií. Díky on-line zpracování eBanka garantuje provedení bezhotovostního převodu mezi dvěma účty vedenými u ní do 5 minut.
Komunikační kanály
• telefon – telefonní bankéřka (0800/124 200)
• telefon – konverzant (0800/124 400)
• mobilní telefon – GSM SMS Klasik
• mobilní telefon – GSM SIM Toolkit
• internet
• fax (0800/124 300)
• pošta
• klientské centrum a samoobslužná zóna

Žádné komentáře:

Okomentovat