o stanovení taktiky a postupu v oblasti informování jednotlivých kategorií pracovníků o krizi, jejích příčinách a řešení. Nezbytné je určit několik variant pro řešení stadií krize (záleží na stadiu krize, to předurčuje jaké informační toky poputují k jednotlivým skupinám pracovníků)
- opatření v oblasti prodeje a nákupu
o taktika se kterou přistupujeme k zákazníkům a dodavatelům (nesmí se jim nic říkat o krizi) se záměrem hájit pozice společnosti. Například společnost má vybrat nového dodavatele oficiální důvod bude jiný než že máme krizi
- opatření v oblasti logistiky
o servis, dodací podmínky – na určité období lze omezit
7.) zrušení, zánik podniku –(právní a majetková stránka)
Právní stránka zrušení podniku
o konkurz
- důvody pro konkurzu věřitelé navrhují k soudu a ten ho vyhlašuje (na počtu věřitelů ani na výši dluhu nezáleží)
Žádné komentáře:
Okomentovat