Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Komunikační mix a aktivity, které ...

Komunikační mix a aktivity, které s tímto nástrojem marketingového nákupního mixu souvisí, předpokládají především dokonalou znalost dodavatelů. V rámci mixu se uskutečňuje:
• výzkum dodavatelů
• volba dodavatele
• komunikace v průběhu projednávání dodávek a kontraktace
• komunikace od uzavření kontraktu do logistické realizace dodávky
• komunikace po realizace dodávky
• hodnocení dodavatele a rozhodování o dalším odběratelsko-dodavatelském vztahu

2) Výrobkový mix a mix služeb

Zahrnuje rozhodování především o:
• kvalitativních parametrech každého jednotlivého výrobku, který se má stát předmětem nákupu včetně substitučních variant
• šíři a hloubce nakupovaného sortimentu výrobků udržovaných v podnikovém sortimentním standardu
• nakupovaných službách, které bude odběratel získávat v souvislosti s dodávkou výrobků, nakupovat od externích podniků služeb, a o službách které si bude podnik zajišťovat v kooperaci s jiným podnikem

Žádné komentáře:

Okomentovat