- sestavení rozpočtu -  dochází při něm k porovnání příjmů a výdajů spojených s dosažením požadované výše odbytu. 
 Marketingové techniky
 Plnění marketingových funkcí je podmíněno použitím řady nástrojů a technik. Patří k nim především informační techniky, které umožňují marketingovým specialistům získávat potřebné informace. 
 Pro účelné nasazení marketingového mixu je vhodné vycházet z tzv. životního cyklu výrobků. Životní cyklus výrobku je nejčastěji zobrazován ve formě grafu, ve kterém na horizontální ose vyznačujeme čas a na vertikální ose buď hodnoty prodejů, nebo údaje o zisku, cash flow apod.
  1) Etapa pronikání
- nízký odbyt a zpravidla vysoké vlastní náklady výrobku. 
- Ve struktuře nákladů zaujímají značný podíl výdaje na reklamu, předvádění, servis
 
Žádné komentáře:
Okomentovat