Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Porady

Porady
o jsou často nepopulární událostí, vyvolávající v pracovnících většinou negativní reakci především proto, že se často svolávají zbytečně a se železnou pravidelností bez skutečného důvodu
o pokud jsou dobře organizovány mohou být značným přínosem (zaměstnanci si uvědomí své postavení v rámci kolektivu, prostor pro upevnění spolupráce, stanovení konkrétních cílů, které jsou závazné pro všechny)
o manažer svolání porady demonstruje participativní styl řízení, ale ve skutečnosti výměnu názoru a ověřenou komunikaci nepodporuje
o má-li být dosaženo uvedených přínosů, musí být porady pečlivě připravovány a řízeny
o mezi důležité kroky porady patří:
- stanovení cíle porady
- posouzení nutnosti porady
- důkladné zhodnocení, kdo bude pozván, aby se porady zúčastnil
- určení priorit, naléhavosti bodů porady
- součástí pozvánky musí být program s uvedením data, času a místa konání
- závěry projednávané na poradě je vhodné zajistit v zápisu z porady, který v budoucnosti může posloužit jako důležitý zdroj informací

Žádné komentáře:

Okomentovat