Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

- je-li dodáním zboží, či služeb s vadami ...

- je-li dodáním zboží, či služeb s vadami smlouva porušena nepodstatným způsobem, může kupující požadovat buď dodání chybějícího zboží, odstranění ostatních vad, nebo slevu z ceny.

Reklamační lhůta jsou 2 roky a pro nároky z reklamace má význam, zda se jedná o vadu odstranitelnou, či neodstranitelnou

a) vada odstranitelná – povinnost vadu bezplatně odstranit
b) vada neodstranitelná – taková vada, která nebyla odstraněná ve 30 denní
lhůtě, kupující má nárok na výměnu věci, či
odstoupení od smlouvy

Reklamace – uplatnění nároku z odpovědnosti za vady koupené věci, reklamační
nároky se uplatňují u prodávajícího

Strana, která způsobí partnerovi škodu porušením povinností ze závazkového vztahu, je povinna ji poškozenému účastníkovi nahradit, pokud neprokáže, že škoda vznikla nezávisle na jeho vůli.

Žádné komentáře:

Okomentovat